De Vraag

Voor Bosch Car Service startte op 1 september 2022 de wereldwijde campagne #LikeABosch. Aan Bomondo•CMCG de vraag om deze meerjarige awareness campagne verder uit te rollen in Nederland, België en Luxemburg.

De oplossing

Wij hebben een crossmediale communicatiestrategie voorgesteld, waarbij de middelenmix zich vooral richt op de klanten van Bosch Car Service autobedrijven en ook het grote publiek. De planning van deze uitingen strekt zich uit over ongeveer een jaar, waarin de middelenmix #LikeABosch wordt ingezet. Onderdeel hiervan is dat de medewerkers, grossiers en autobedrijven worden betrokken en goed op de hoogte worden gehouden. (Daarvoor ontvangen zij onder andere een Point of Sale-pakket om ook het autobedrijf een passende uitstraling te geven #LikeABosch.)

Het resultaat

Het resultaat is dat #LikeABosch een vliegende start heeft gehad in Nederland,
Belgie en Luxemburg. De uitingen zijn te zien bij Shell tankstations, op TV,
in de Flitsmeister- en Waze-app, in de bladen als de Autoweek,
als bannering op internet en als commercials op YouTube.
Aangezien dit een langdurige campagne is verspreid over
meerdere jaren werken we op dit moment aan nieuwe uitingen
om zo de #LikeABosch campagne fris en verassend
te houden. To be continued!.

Hoe kunnen we jou helpen?

Heb je een vraag? Wil je onze visie op jouw vraagstuk?
Of wil je vrijblijvend eens kennismaken? Laat het ons gerust weten.